Просування сайту з продажу пневмобалонів

Приріст трафіку

91,12%

Зростання конверсій

86.67%

Зростання асоційованих конверсій

60,71%

Детально

Надана послуга: Контекстна реклама AdWords
Тематика: Сайт з продажу пневмобалонів
Тривалість кампанії: 2 місяці (26.03.2018 - 06.06.2018)
Стартова ситуація:Клієнт займається продажем пневмопружин для позашляховиків, легкових та комерційних автомобілів.Статистика пошукової системи Google показала, що пневматичними подушками та балонами цікавиться в середньому 3700 осіб.

Picture about the company

У роботу було отримано новий лендинг з яким раніше не велось жодних робіт. Основними цілями просування було:1. Залучення зацікавлених відвідувачів на сайт.2. Збільшення замовлень сайту.3. Зменшення вартості залучення одного клієнта.

Виконані роботи:

1. Проведено збір та груповання семантичного ядра для рекламної кампанії.2. Опрацьовано початковий список мінус-слів. Список був складений виходячи з нерелевантних фраз і слів під час підбору ключових слів за допомогою планувальника ключових слів, а надалі розширювався за допомогою використання звітів за пошуковими запитами.3. Відповідно до кожної групи ключових слів було написано релевантні рекламні оголошення. Складалося як мінімум 3 оголошення на групу щоб система могла краще та якісніше їх ротувати.4. Налаштування пошукової кампанії з націленням на ключові розташування. Усі ключові слова під час налаштування кампанії були додані до облікового запису у фразовій відповідності, а також за допомогою модифікатора. Це допомогло охопити досить широку аудиторію, але при цьому позбутися нецільових користувачів.5. Налаштування розширень оголошень, зокрема уточнень, структурованих описів, номерів телефонів. Оскільки робота велася з лендингом, додаткові посилання не були додані. Ці налаштування спрямовані на збільшення CTR та підвищення привабливості оголошень.6. Налаштування облікового запису Google Tag Manager та Google Analytics, розміщення коду відстеження на сайті. Налаштування відстеження цілей Google Analytics.7. Для повного розуміння ефективності роботи рекламних кампаній був налаштований зв'язок облікових записів Google Analytics і Google Adwords, а також імпорт цілей в рекламний обліковий запис.8. Налаштування стартових списків аудиторій, які можна в потрібний момент використати надалі.9. алаштування окремих списків нерелевантних аудиторій їх виключення з компаній. Це допомогло уникнути показів реклами пересічної аудиторії, і навіть знизити можливість скликування реклами конкурентами.10. Крім цього була налаштована ремаркетингова кампанія з націленням на тих, хто відвідав сайт, але не вчинив цільову дію.11. З моменту налаштування кампаній проводився постійний аудит пошукових запитів користувачів, розширювався список мінус-слів, додавалися нові ключові слова, перевірялася наявність дублікатів ключових слів і, у разі виявлення, їх коригування.12. Також проводився аналіз рекламних оголошень, оголошення з низькою ефективністю замінювалися на нові, більш ефективні.13. Був налаштований скрипт очищення майданчиків, що дозволило внести нерелевантні місця розміщення у виключення та уникнути невиправданої витрати грошей.

Досягнуті результати:

Після двох місяців ведення рекламної кампанії було отримано такі результати:● Приріст трафіку на сайт на 91,12%● Кількість конверсій збільшилась на 86,67%● Зростання асоційованих конверсій на 60,71%● Вартість конверсії 141 грн.