E-mail маркетинг

E-mail маркетинг (прямий маркетинг, директ-маркетинг) - послуга поштових розсилок цільовій аудиторії (не плутати зі спамом). Дана послуга може значно підвищити рівень Ваших продажів, тому що повідомлення адресуються безпосередньо користувачеві, так чи інакше зацікавленому у Ваших послугах. E-mail маркетинг також збільшить популярність бренду компанії.

Переваги та недоліки e-mail маркетингу:

Доставка повідомлень тільки цільовій аудиторії

Відносна дешевизна послуги

Повний аналіз результатів

Низька вартість залучення одного продажу

Можливість сегментації аудиторії за інтересами

Підвищення популярності бренду

Окремий канал продажів

Необхідність постійного поповнення бази

Для частини аудиторії e-mail розсилка є неприйнятною

Необхідність модернізації сайту для збору бази

Що ми робимо і які завдання вирішуємо:

  • Підготовка бази
    Проводимо аналіз бази Ваших клієнтів, сегментуємо аудиторію за інтересами.
  • Підготовка звернення
    Погоджуємо з замовником текст і характер повідомлення.
  • Підготовка дизайну e-mail розсилки
    Створюємо і верстаємо дизайн повідомлення, додаємо до нього рекламну пропозицію.
  • Розсилка повідомлень по сегментованій аудиторії
    Кожне рекламне повідомлення надсилаємо тільки тій аудиторії, якій це повідомлення може бути корисно.
  • Синхронізація бази даних адресатів
    Пишемо скрипти, які будуть здійснювати синхронізацію за розкладом бази даних розсилки з Вашою базою даних клієнтів.
  • Складання графіку розсилок
    Підберемо час і дати розсилок, які будуть індивідуально підходити для Вашого бізнесу.

Вартість e-mail маркетингу

Вартість наших послуг залежить від обсягів Вашої бази даних, частоти розсилок і інших параметрів. Підсумкова вартість обслуговування визначається індивідуально в залежності від обсягу роботи і поставлених завдань. Базова ціна становить 1800 грн.\міс.