Контекстна реклама

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама - це рекламні оголошення, які розташовуються вище (або праворуч) результатів пошукової системи.
Тобто, якщо користувач набирає запит, який має відношення до продажу Ваших товарів або послуг, то він побачить Ваше оголошення вище результатів пошуку або праворуч від результатів пошуку.

Контекстна реклама є одним з найбільш ефективних інструментів продажу товарів або послуг. Основною особливістю контекстної реклами є широкий спектр налаштувань показів Вашої реклами для найточнішого визначення цільових покупців. Таким чином, Вашу рекламу будуть бачити тільки зацікавлені користувачі в регіонах, що вас цікавлять.
Оплата за контекстну рекламу стягується лише за цільові переходи. Вартість одного переходу залежить від рівня конкуренції в тематиці.

Переваги та недоліки контекстної реклами.

Охоплення тільки цільової аудиторії.

На відміну від ТБ, радіо та друкованої реклами, охоплення йде тільки вузької цільової аудиторії. Ваші оголошення побачать тільки зацікавлені користувачі.

Максимально швидкий старт рекламної кампанії.

Контекстну рекламну кампанію можна розпочати за один день. На відміну від пошукового просування, де результатів потрібно чекати більше 2-х місяців, контекстна реклама починає працювати практично миттєво.

Широкий вибір таргетування.

Можна налаштувати контекстну кампанію тільки на ті регіони, які Вас цікавлять. Також є можливість налаштування показів оголошень тільки в певний час.

Оплата тільки за кліки.

Ви оплачуєте фактичні переходи користувачів по Вашим оголошенням. Не оплачуються покази оголошень.

Чітке планування результату і бюджетів.

Заздалегідь можна спланувати куди і як будуть витрачатися Ваші кошти. Є можливість на обмеження витрат бюджету в день. Також, в середньому можна оцінити кількість залучених користувачів завдяки проведенню кампанії.

Тестування ринку.

Якщо Ви тільки починаєте розміщувати рекламу в Інтернеті, контекстна реклама - це найкращій вибір. Завдяки тестовим рекламним кампаніям можна оцінити попит на ринку, потреби споживачів, оцінити необхідні бюджети для ефективної роботи.

Короткостроковий ефект.

Ваші оголошення показуються тільки при наявності позитивного балансу на акаунті. Немає грошей - немає показів реклами. У цьому плані SEO вигідніше з тієї точки зору, що присутній ефект інерційності.

Висока вартість одного відвідувача.

У порівнянні з просуванням, вартість залучення одного відвідувача може бути в рази вище. У тематиках с дуже високою конкуренцією вартість одного кліка може перевищувати 50 грн.

Низька довіра користувачів.

Багато користувачів не довіряють рекламі. Контекстна реклама - не виняток. Більшість просто прокручує сторінку до результатів органічної видачі, таким чином, Ви можете втратити частину аудиторії.

Склікування.

Незважаючи на заяви пошукових систем, склікати контекстну рекламу - можливо. Цим можуть користуватися Ваші конкуренти, тим самим «зливаючи» Ваш бюджет.

Терміни запуску, ціноутворення

Терміни запуску контекстної рекламної кампанії можуть коливатися від декількох годин до декількох днів і залежать від кількості рекламованих позицій Вашого сайту. Як правило, вже на наступний день після оплати і узгодження всіх параметрів кампанії користувачі можуть бачити Ваші оголошення.

Вартість проведення контекстної рекламної кампанії залежить від рівня конкуренції у Вашій тематиці.

Які ми вирішуємо завдання

Збільшення продажів.

Користувачі вже хочуть зробити покупку. Вони шукають потрібний товар в Інтернеті і є Вашими потенційними покупцями. Щоб користувачі купили у Вас товар або послугу, яку Ви пропонуєте - вони повинні Вас знайти. Користувачі бачать Ваші оголошення, переходять до Вас на сайт і роблять покупки. Ми збільшимо Ваші продажі.

Зниження вартості одного покупця.

Для того, щоб контекстна реклама приносила користь, необхідно відстежувати і коригувати десятки параметрів кампанії. Метою даних коригувань є зниження вартості одного Вашого продажу, і, як наслідок, поліпшення показника ROI (рентабельність інвестицій) в рекламу.

Збільшення CTR, складання оголошень які продають.

Чим вище показник конверсії (кількість тих, хто здійснив покупку по відношенню до тих, хто прийшов на сайт) - тим вигідніше Ваші інвестиції у рекламу. Ми підбираємо тільки цільові ключові слова, складаємо якісні оголошення, що в цілому впливає на ключові показники ефективності кампанії і приносить більше прибутку від контекстної реклами.

Поширені питання:

Q: Як швидко запускається контекстна реклама?

Дуже швидко. При необхідності за один робочий день.

Q: Чим відрізняється контекстна реклама від SEO?

Основна відмінність - це швидкі гарантовані переходи за заданими ключовими словами в короткі терміни. Недоліком є висока вартість одного переходу, і відсутність залишкового ефекту - як тільки бюджет закінчується, переходи припиняються.

Q: Які переваги контекстної реклами?

1. Висока і швидка масштабованість, не потрібно докладати в п'ять разів більше зусиль щоб досягти в п'ять разів більшого ефекту. Якщо кампанія налаштована правильно і приносить відчутний ефект, то його легко примножити, підвищивши бюджет на контекстну рекламу.

2. Чіткі інструменти вимірювання ефективності - Ви завжди можете відстежити які оголошення за якими словосполученнями працюють найбільш продуктивно.

3. Дуже гнучке налаштування кампанії - Ви обираєте в якому регіоні, в який час, по яких днях і з яким щоденним бюджетом залучати користувачів. Безліч параметрів відбору аудиторії.

4. Дуже швидкий запуск - за один день, причому вимог до сайту ніяких , це може бути одна сторінка з одним номером телефону створена півгодини тому.