Веб-аналітика

Підвищення конверсій

Власники сайтів іноді зустрічаються з проблемою низької конверсії, пов'язаної зазвичай з високим показником відмов на сайті, коли і позиції в ТОПі, і трафік на сайт йде цільовий, однак при цьому безліч людей закривають сайт, не зробивши покупку.

Ми проводимо ретельний аналіз усього сайту, всіх цільових сторінок, сторінки покупки (кошика) і виявляємо проблеми пов'язані з низьким рівнем конверсії і високим показником відмов.

Що таке конверсія?

Конверсія сайту - це відношення кількості відвідувачів сайту до виконаних задач (замовлення, дзвінок, заявка).

Наприклад, в Інтернет-магазині завданням можна вважати залишення замовлення на сайті. Якщо на сайт зайшло 100 осіб та 1 особа з них зробила замовлення, то відповідно конверсія становить 1: 100 .

Причини низької конверсії. Навіщо необхідне збільшення конверсії?

Досить часто виникає ситуація, коли при проведенні активної рекламної кампанії в мережі Інтернет (просування сайту, контекстна реклама, медійна реклама і т.д.) відсутнє значне зростання продажів товарів або послуг. Або ж це зростання не виправдовує вкладені кошти. Досить часто це пов'язано з тим, що сайт просто не готовий до обслуговування клієнтів.

Причиною низької конверсії може стати все що завгодно - від незручної навігації на сайті, незручної форми замовлення до обраної кольорової гами. Від невірного розташування значущих блоків до низького інформаційного наповнення сайту.

Збільшення конверсії необхідне для збільшення повернення інвестицій від реклами. Наприклад, Ви вкладаєте 2500 грн. в онлайн-рекламу, що в середньому за місяць залучає на сайт 5000 відвідувачів, які здійснюють 10 замовлень. У цьому випадку коефіцієнт конверсії становить 10: 5000 = 1: 500. За одне замовлення Ви сплачуєте 2500 грн. : 10 = 250 грн.

Що ж буде якщо збільшити конверсію в два рази? В цьому випадку при таких самих вхідних даних, Ви отримаєте конверсію 1: 250 і за одне замовлення Ви заплатите не 250 грн., а 125 грн. Таким чином, при тих самих витратах на рекламу Ви можете в два - три рази збільшити кількість замовлень.

Завдання веб-аналітики:

  • Аналіз ефективності сайту
  • Аналіз рекламних кампаній
  • Усунення проблем на сайті
  • Коригування неефективних або малоефективних рекламних кампаній
  • Зменшення вартості одного продажу
  • Збільшення рентабельності інвестицій в рекламу (ROI)

Що ми можемо запропонувати для збільшення конверсії?

Для аналізу конверсії та формування рекомендацій щодо її поліпшення ми проводимо 3 аудити:

Маркетинговий аудит сайту

Оцінка комерційної складової діяльності, виявлення можливих причин низького попиту на товар або послугу, оцінка конкуренції на ринку.

SEO аудит сайту

Оцінка і виявлення поточних проблем просування сайту, наявність значних технічних проблем. Більш детально можливо ознайомитися за посиланням SEO аудит сайту.

Usability аудит сайту

Ми проводимо оцінку зручності сайту з точки зору користувачів, виявляємо помилки і недоробки поточного сайту, формуємо рекомендації щодо усунення проблем.

На виході після проведення всіх аудитів замовник отримує документ, в якому детально описані всі слабкі сторони поточного сайту, причини низької конверсії, помилки просування, а також рекомендації щодо поліпшення зовнішнього вигляду сайту та його зручності для відвідувачів.

Також за бажанням замовника ми можемо усунути всі помилки і недоробки сайту "під ключ".

Що робимо ми:

  • Установка системи відстеження статистики на сайт
  • Прив'язка Google Adwords до Google Analytics
  • Прив'язка Google Webmasters до Google Analytics
  • Установка і налаштування цілей
  • Налаштування воронки продажів
  • Налаштування електронної комерції
  • Налаштування відстеження подій
  • Налаштування відстеження сторонніх джерел реклами
  • Налаштування додаткових сегментів і фільтрів
  • Організація доступу до статистики і налаштування профілів
  • Оцінка ефективності поточних контекстних рекламних кампаній
  • Оцінка ефективності пошукового SEO-просування
  • Оцінка ефективності інших джерел трафіку
  • Оцінка проблемних сторінок сайту
  • Оцінка поведінки користувачів на сайті
  • A / B тестування сторінок
  • Складання плану робіт по усуненню проблем
  • Впровадження необхідних змін на сайті
  • Впровадження корективів в рекламні кампанії

Скільки це коштує?

Комплексний аудит для підвищення конверсії коштує від 8000 грн. Вартість може збільшуватися залежно від об'ємності та функціональності сайту.

Вартість доопрацювань і змін сайту "під ключ" обумовлюється окремо. На виході замовник отримує повністю готовий інструмент продажу товарів і послуг.

Якщо Ви зацікавилися послугою підвищення конверсії, просто заповніть форму зворотного зв'язку нижче і наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим часом.

Веб-аналітика - базове завдання Інтернет-маркетингу, яка дозволяє зібрати, проаналізувати і зробити висновки щодо ефективності сайту та результативності проведення рекламних кампаній.